( 0 ) Ostukorv 0,00 €

Ostukorvis pole tooteid.

KASUTUSTINGIMUSED

1. Üldine

a) Käesolevad müügitingimused reguleerivad Gobind-Osta Group OÜ (Ettevõtja) ja ostu sooritanud isiku (Kliendi) vahel kaupade ja aksessuaaride ostmisel tekkivaid õigussuhteid www.expressions.ee veebikeskkonnas (E-poes).
b) Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad E-poest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
c) Ettevõtja jätab endale õiguse teha muudatusi müügitingimustes ja müügihindades. Nimetatud muudatused kajastatakse www.expressions.ee veebilehel.
d) Toodete valik, hinnad ning allahindlused võivad erineda Ettevõtja jaekaupluste kaubavalikust, hindadest ning allahindlustest.

2. Hinnad

a) Toodete hinnad on toodud toodetelehel ning hinnad sisaldavad käibemaksu 20%.
b) Toodete hinnale lisandub tellimuse vormistamise käigus Kliendi poolt valitud tarneviisile vastav kohaletoimetamise tasu. Tarneviis valitakse ning kohaletoimetamistasu arvutatakse ostukotis.
c) Hinnad kehtivad alates tellimuse vormistamisest kuni vormistatud tellimuse maksetähtaja aegumiseni (7 päeva möödudes alates tellimuse vormistamisest).
d) Sooduskoodi olemasolul arvutatakse toote allahindlus peale sooduskoodi sisestamist ostukorvis.

3. Tellimuse vormistamine

a) Lisage soovitud tooted ostukorvi.
b) Ostukorvis on võimalik koguseid muuta ning tooteid ostukorvist eemaldada.
c) Tellimuse vormistamisega alustamiseks vajutage ostukorvis lingile „Vormista ost“.
d) Tellimuse vormistamise lehel täitke nõutud andmeväljad, valige teile sobiv toodete kohaletoimetamise viis ja maksevõimalus. Tellimus loetakse lõplikult vormistatuks pärast nupule „Vormista ost“ vajutamist.
e) Tellimuse kinnitamisel saadetakse tellimuse kokkuvõte ka tellimuse vormistamise käigus märgitud e-posti aadressile.
f) Tasumata tellimused annulleeritakse 7 päeva möödudes alates tellimuse vormistamisest.

4. Tasumine

a) Veebikeskkonnas www.expressions.ee sooritatud ostude eest tasub Klient 100% ettemaksuna.
b) Tellimuste eest saab tasuda krediitkaardiga, Swedbank, SEB, Danske pangalinkidega, PayPal keskkonnas ja ülekandega.

5. Kohaletoimetamine

a) Peale müügilepingu jõustumist (Kliendipoolset arve tasumist) komplekteeritakse tellimus ning antakse üle kohaletoimetamiseks meie logistikapartneritele.
b) Ettevõtja täidab tellimused, st annab logistikapartneritele lähetamiseks üle hiljemalt kolme tööpäeva jooksul pärast tellimuse kinnitamist. Toodete kohalejõudmine kliendini sõltub logistikapartneritest. Orienteeruv kohaletoimetamise aeg on 1-3 tööpäeva.
c) Ettevõtja ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud Kliendile lubatud kohaletoimetamise päevaks õigeaegselt, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Ettevõtja ei saanud mõjutada või ette näha.

6. Tagastamisõigus

a) Peale tellimuse kättetoimetamist on Tarbijal õigus tellitud tooted 14 päeva jooksul tagastada.
b) Tagastamisele kuuluvad tooted peavad olema kasutamata ja avamata originaalpakendis.
c) Tehingust taganemisel tagastab Ettevõtja Kliendile tema poolt tasutud summad ka esialgse postikulu, kandes tagastatava summa Kliendi pangakontole hiljemalt 14 päeva jooksul peale toodete tagasi jõudmist Ettevõtjale või Kliendi poolt esitatud tõendi saamist toodete tagastamise kohta.
d) Kauba tagastamisel kannab Klient kõik toote tagastamisega seotud otsesed kulud, välja arvatud juhul, kui kohaletoimetatud kaup erines tellitust.
e) Kauba tagastamiseks tuleb esitada Kauba tagastamise avaldus e-posti aadressil info@expressions.ee 14 päeva jooksul alates kauba kätte saamisest. Kliendiga võetakse ühendust ja kooskõlastatakse kauba tagastamine esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul.

9. Pretensioonide esitamise kord

a) Ettevõtja vastutab Kliendile müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe (2) aasta jooksul alates kauba üleandmisest Kliendile.
b) Ettevõtja ei vastuta Kliendi süül toote puuduste tekkimise eest, puudustest, mis on tekkinud toote mittekorrapärase hoiustamise või kasutamise tulemusena ning puuduste eest, mis on tekkinud toote tavapärasel kasutamisel loomuliku kulumise tõttu.
c) Toodete nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel kohustub Klient sellest koheselt Ettevõtjat teavitama meiliaadressil info@expressions.ee pretensioonist, kus on ära märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.
d) Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste korral on Kliendil õigus nõuda toote asendamist nõuetele vastava või ilma puudusteta tootega või müügilepingust taganemist ja kauba tagastamist Ettevõtja kulul. Müügilepingust taganemise korral hüvitab Ettevõtja Kliendile kauba eest tasutud summa koos postikuluga Kliendi poolt soovitud pangakontole hiljemalt 30 päeva jooksul peale kauba tagastamist ja puuduste kontrollimist ja tuvastamist.
e) Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise korral peab olema esitatud kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamisest.
f) Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Kliendiga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.

10. Isikuandmete kaitse ja turvalisus

a) www.expressions.ee lehekülastuste ja tellimuste vormistamise käigus kogutud infot ja isikuandmeid käsitletakse konfidentsiaalsena ja seda ei avaldata kolmandatele osapooltele.
b) Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Kliendi personaalsete pangatunnuste turvalisuse ja neile puudub Ettevõtja poolne ligipääs.
c) Kliendi poolt esitatud isikuandmeid, mis on Ettevõtja saanud Kliendi poolt ostu sooritamisel, on kaitstud ja neid töödeldakse vastavalt Isikuandmete kaitse seaduse nõuetele. Isikuandmeid kogutakse Kliendile pakkumiste tegemiseks ja Kliendi rahulolu küsitluste korraldamiseks.